وبلاگ خوراکی ها

معرفی تغذیه های سالم و مقوی

وبلاگ خوراکی ها

معرفی تغذیه های سالم و مقوی

۴ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

خواص گیلاس

يكشنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۲۱ ق.ظ

خواص گیلاس برای بدن

خواص گیلاس فراتر از یک یک میوه ی خوشمزه و محبوب است. این میوه دارای خواص پنهانی است که اگر با آن ها آشنا شوید بدون شک در تابستان که فصل آمدن این میوه است از خوردن آن خود را بی بهره نمی گذارید.

گیلاس سرشار از آنتی اکسیدان های قوی است که موجب پایداری سلامت شما می شود. همچنین این میوه ی قرمز رنگ منبع عظیمی از ویتامین ها و مواد معدنی است که علاوه بر بهبود سلامت موجب زیبایی پوست و موی شما نیز می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۰۰ ، ۱۰:۲۱
ُسینا عبدی

آیا نوشیدن چای و قهوه باعث کم آبی بدن می شود؟

يكشنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۱۱ ق.ظ

کم آبی بدن

 

برخی از افراد می گویند نوشیدن نوشیدنی های کافئین دار مانند چای و قهوه باعث کم آبی بدن شما می شود. این ممکن است دقیق نباشد. این مقاله را بخوانید تا بدانید اگر کل روز فقط چای و قهوه بدون آب بنوشید چه اتفاقی برای بدن شما می افتد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۰۰ ، ۱۰:۱۱
ُسینا عبدی

اشتباهات و نبایدهای مصرف چای

يكشنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۰۸ ق.ظ

 

اشتباهات خوردن چای

 

 

 

چای یکی از پرطرفدارترین و پر مصرف ترین نوشیدنی ها در جهان است که انواع مختلفی دارد. این نوشیدنی گرم آرامش بخش بوده و خستگی را از تن بیرون می کند. چای اگر در حد طبیعی و در زمان مناسبی مصرف شود، خواص درمانی زیادی داشته و برای سلامتی مفید است. متاسفانه بسیاری از افراد اشتباهات زیادی را هنگام نوشیدن چای مرتکب می شوند که بسیار آسیب زا است و از فواید این نوشیدنی ارزشمند می کاهد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۰۰ ، ۱۰:۰۸
ُسینا عبدی

کم آبی بدنتشنگی یک سیگنال است. این بدان معناست که زمانی که احساس تشنگی می کنید، ممکن است حداقل کمی دچار کم آبی باشید. این مساله به خصوص در تابستان تشدید می شود و اگر چندان اهل نوشیدن آب نیستید ممکن است برایتان خطرناک باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۰۰ ، ۱۰:۰۴
ُسینا عبدی