وبلاگ خوراکی ها

معرفی تغذیه های سالم و مقوی

وبلاگ خوراکی ها

معرفی تغذیه های سالم و مقوی

۴ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

بررسی کاربردهای مختلف هویج

يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۴۸ ق.ظ

بررسی کاربردهای مختلف هویج

از مزایای مصرف هویج چه میزان اطلاع دارید؟ می خواهیم در این بخش به بررسی ویژگی ها و فواید درمانی این گیاه پرخاصیت بپردازیم . متخصصین طب سنتی در چه زمینه هایی از هویج استفاده می کنند؟ این گیاه می تواند برای افزایش زیبایی پوست و موی شما موثر باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۰۰ ، ۱۱:۴۸
ُسینا عبدی

خوراکی های چربی سوز شکم

 

 

چربی شکم که در نواحی دور کمر جمع می‌شود، به نگرانی و دغدغه‌ی بسیاری تبدیل شده است. نه تنها چربی شکم جذابیت را از بدن می‌گیرد، بلکه خطر بالا رفتن فشار خون، دیابت و بیماری‌ چربی کبد را افزایش می‌دهد. بسیاری برای سوزاندن چربی‌های شکم به رژیم‌های غذایی چربی‌سوز روی می‌آورند، اما این کار به تنهایی کارامد نیست. بهترین راه چربی سوزی شکم انتخاب هوشمندانه‌ی مواد غذایی و ورزش منظم است.

دانستن اینکه در رژیم غذایی چه باید خورد تنها نیمی از راه است، در کنار آن انجام تمرینات ورزشی متناسب با شرایط جسمانی لازم و ضروری است. مصرف برخی مواد غذایی در واقع به کاهش این چربی‌های سمج کمک می‌کنند و به شما ظاهری متناسب می‌بخشند. در این نوشته قصد داریم خوراکی های چربی سوز شکم برای لاغری شکم را معرفی کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۰۰ ، ۱۱:۴۶
ُسینا عبدی

عوارض و آسیب های پا برهنه قدم زدن در خانه

يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۴۲ ق.ظ

 

اینکه شما بعد از یک روز شلوغ و راه رفتن زیاد وارد منزل می شوید و کفش هایتان را در می آورید، یعنی راهی را انتخاب کرده اید که به آرامش و ریلکسی بیشتر برسید؛ اما جالب است بدانید که پابرهنه راه رفتن هم خیلی توصیه نمی شود و ممکن است نتایج خوبی برای زیبایی و سلامت پایتان نداشته باشد.

پس بهتر است یک دمپایی یا پاپوش مخصوص منزل داشته باشید، زیرا اگر پا برهنه در داخل منزل حرکت کنید، ممکن است با مشکلات عنوان شده مواجه شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۰۰ ، ۱۱:۴۲
ُسینا عبدی

خواص بامیه

يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۴۱ ق.ظ

آشنایی با خواص بامیه

خواص بامیه به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد بسیار فراوان است، به گونه ای که پزشکان تغذیه از آن به عنوان بمب انرژی نام می برند، همچنین مصرف آن سیستم ایمنی بدن را به طرز باور نکردنی بالا خواهد برد.

این گیاه سبز رنگ بیشتر در آسیای شرقی، آمریکا و آفریقا مورد استفاده قرار می گیرد و البته از آنجایی که طعمی مشابه به بادمجان دارد جایگزین مناسب برای افرادی می باشد که به بادمجان حساسیت دارند.
در این مقاله به بررسی خواص بی نظیر بامیه و به بهبود آن در بیماری ها صحبت خواهیم کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۰۰ ، ۱۱:۴۱
ُسینا عبدی